Istorie
Herti a fost înființată în 1993 ca o companie start-up cu o singură mașină care produce două dimensiuni de capace din aluminiu. De-a lungul anilor, compania a investit în utilaje și echipamente și și-a extins activitățile prin creșterea tipurilor de capace produse, a volumelor și capacităților, precum și a clienților și piețelor cărora le furnizează produsele. Astăzi, Herti produce 2 miliarde de produse pe an, care sunt folosite pentru a închide aproape toate tipurile de sticle existente în producția de băuturi alcoolice, vin, apă minerală, ulei de măsline și medicamente și aprovizionează peste 60 de țări de pe toate continentele prin filiale sale din România, Marea Britanie, Franța, Germania și SUA.
Eforturile conducerii și ale tuturor celor care lucrează în companie vizează menținerea calității înalte, o abordare individuală a clienților, înțelegerea nevoilor fiecăruia dintre aceștia și consultarea acestora pentru a oferi soluții complete pentru ambalare.
- 2017 – Înființarea filialei „Herti SUA”
- 2012 – Înființarea filialei „Herti Germania”
- 2008 – Începerea acomercializării acțiunilor „Herti” SA la Bursa Bulgară de valori.
- 2007 - Transformarea Herti în societate pe acțiuni, crearea filialelor „Herti England”, „Herti France” și „Tichert”
- 2004 - Herti este co-fondator si actionar la Ecopack Bulgaria SA
- 2000 - Crearea primei filiale „Herti Romania”
- 1993 - înființarea Herti ca societate cu răspundere limitată, cu scopul principal de a produce dopuri cu filet din aluminiu pentru băuturi alcoolice.