Misiune
Siglă
Brandul dvs. de mâine este afacerea noastră de astăzi.
Misiune
Satisfacerea maxima a nevoilor clienților si partenerilor noștri cu produse si soluții de inaltă calitate, stabilind compania pe piata mondiala. Asigurarea dezvoltarii durabile si cresterii constante a companiei.
Viziune
A fi în primii cinci producători de capace din Europa, creând un avantaj de piață prin introducerea de produse inovatoare, procese de producție și modele de afaceri.
Obiective strategice
- Asigurarea și garantarea calității constante a produsului furnizat clienților;
- Clienți și parteneri mulțumiți;
- Angajati multumiti;
- Introducerea de produse, tehnologii, procese și modele de afaceri inovatoare conform cerințelor pieței;
- Stocarea și gestionarea cunoștințelor;
- Crearea de noi piețe și noi produse.
Valorile de bază
- Oamenii
Personalul instruit este principala forță motrice a dezvoltării noastre. Ne formează prestigiul și vitalitatea.
- Calitatea superioară
Calitatea este prioritatea noastră principală pentru a oferi clienților noștri produse care să le satisfacă pe deplin nevoile.
- Crestere profitabila
Asigurarea creșterii care va asigura rentabilitatea investiției pentru acționari și securitate pentru personal;
- Deservirea clientilor
Clientul trebuie să ne concentreze toate eforturile pentru că el este sursa existenței noastre;
- Îmbunătățire continua
Tot ceea ce facem astăzi, putem face și mai bine mâine;
- Profesionalism
Utilizarea și dezvoltarea eficientă și cu dedicație a competențelor personalului este o cerință cheie în activitatea noastră; - Empatie
Lucrătorii și angajații sunt un colectiv în care fiecare trebuie să se trateze reciproc cu încredere, respect, integritate și corectitudine;
- Parteneriat
Menținerea constantă a relațiilor reciproc avantajoase cu toți partenerii de afaceri; - Renumele bun
Crearea de respect și responsabilitate pentru patrimoniul și numele bun al companiei.